مورینیو به لیگ انگلیس برمی‌گردد؟

مورینیو به لیگ انگلیس برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شان دایچ سرمربی اورتون به پایان دورانش در این تیم رسیده و پس از کسب فقط چهار امتیاز در شش بازی در لیگ انگلیس از سمتش برکنار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که مالکان جدید اورتون و گروه فریدکین به این نتیجه رسیده اند که باید دایچ را برکنار کنند.  حالا جستجوهای اورتون برای استخدام یک مربی جدید آغاز شده است که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فنرباغچه به گزینه آنها تبدیل شده و شاید به لیگ انگلیس برگردد. 

مورینیو دو سال دیگر با فنرباغچه قرارداد دارد و باشگاه ترکیه ای به این سادگی ها اجازه جدایی او را نخواهد داد و برای انتقال این مربی، غرامت قابل توجهی درخواست خواهد کرد.

گروه فریدکین که مالکیت رم را هم به عهده دارد، به خوبی مورینیو را از زمان حضورش در جالوروسی ها می شناسند و به همین خاطر می خواهند هدایت تیمشان را به این مربی پرتغالی بسپرند.  البته مورینیو در اخرین سال قراردادش با رم از این تیم اخراج شده بود!

مورینیو با امید زیادی به فنرباغچه ملحق شد اما عملکردش با انتقادهایی همراه شده است. فنرباغچه از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز ماند و در مقابل رقیب دیرینه یعنی گالاتاسرای شکست خورد تا مربی پرتغالی با انتقادهایی مواجه شود.

4125