برترین گلزنان آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ؛ طارمی در تعقیب سون!

برترین گلزنان آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ؛ طارمی در تعقیب سون!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی با گلزنی در آخرین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن یازدهمین گلش در این رقابت‌ها شد و فاصله خود را با سون هیونگ مین، کمتر از قبل کرد. 

به گزارش فوتبالی، در فصل نقل و انتقالاتی که اکثریت لژیونرهای ملی پوش ایرانی افت داشتند و چند نفر از آن‌ها از لیگ‌های سطح اول اروپایی به لیگ سطح دو آسیا آمدند و حتی کار تا جایی برای لژیونرهای‌مان سخت شد که علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی هنوز موفق به عضویت در باشگاهی نشده است. مهدی طارمی اما در یک انتقال درخشان، از پورتو پرتغال و لیگ این کشور جدا و به اینتر رفت و در سری آ مشغول توپزنی شد.  

طارمی در بازی آخر تیمش در UCL و در مصاف با ستاره سرخ بلگراد، فوق العاده تاثیرگذار بازی کرد و موفق شد با ثبت یک گل و دو پاس گل، عنوان برترین بازیکن زمین را نیز به خود اختصاص دهد. او در این بازی یازدهمین گلش در این رقابت‌ها را وارد دروازه حریفان کرد تا اختلاف تعداد گل‌هایش با برترین گلزن آسیایی این رقابت‌ها کمتر از پیش شود.   

سون هیونگ مین، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی و بازیکن حال حاضر تاتنهام انگلیس، با زدن 19 گل، بالاتر از طارمی برترین گلزن آسیایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست و طارمی حالا در رتبه دوم و با فاصله‌ای 8 گله با او قرار دارد. البته با توجه به این که تاتنهام، امسال در رقابت‌های چمیپونزلیگ حضور ندارد و در لیگ اروپا مشغول رقابت است طارمی این فرصت را دارد که در بازی‌های پیش رو، رکورد سون را بشکند و یا حداقل فاصله‌اش را با او کم و کمتر کند. اتفاقی که با توجه به درخشش طارمی در بازی مقابل ستاره سرخ و فرم ایده آل بدنی‌اش، دور از انتظار نخواهد بود.

7899