رسمی؛ لیست تیم ملی بلژیک برای دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا

رسمی؛ لیست تیم ملی بلژیک برای دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال بلژیک فهرست بازیکنان خود را برای فیفا دی پیش‌رو و دیدار مقابل تیم‌های ایتالیا و فرانسه در ماه اکتبر ۲۰۲۴ اعلام کرده است. 

به گزارش فوتبالی، این لیست شامل بازیکنان برجسته‌ای است که برای دفاع از جایگاه تیم ملی بلژیک آماده می‌شوند.در میان دروازه‌بان‌ها، کوئن کاستیلز و ماتز سلز برای محافظت از دروازه بلژیک در نظر گرفته شده‌اند. در خط دفاعی نیز سباستیان بورناو، تیموتی کاستانیه، آرتور تیته و ووت فاس حضور دارند که به همراه دیگر مدافعان، مسئولیت استحکام خط دفاعی را برعهده خواهند داشت.

در خط میانی بازیکنانی مانند یوری تیلمانس، آمادو اونانا و ارل مانگالا وظیفه کنترل و توزیع توپ را برعهده دارند. همچنین، چارلز دی کتلاره و لئاندرو تروسارد نیز در این پست‌ها به تیم کمک خواهند کرد. در بخش هجومی، جرمی دوکو، دودی لوکباکیو و لویس اوپندا از جمله بازیکنان تهاجمی این لیست هستند که برای شکستن دفاع حریفان و گلزنی تلاش خواهند کرد.

تیم ملی بلژیک با این ترکیب قدرتمند، آماده رقابت در برابر تیم‌های قوی همچون ایتالیا و فرانسه است و امیدوار است تا با عملکرد درخشان خود نتایج مثبتی در این مسابقات کسب کند.

۱۰۰۹