آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با میلان

آخرین وضعیت تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با میلان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان در چند روز اخیر مذاکرات خود با تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی بر سر تمدید قرارداد را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر خبر آغاز مذاکرات روسونری با تئو هرناندز ستاره فرانسوی این تیم بر سر تمدید قرارداد با افزایش دستمزد به گوش رسید و حالا جزئیاتی از مذاکرات بین دو طرف منتشر شده است که احتمال می‌رود توافق برای ماندن ستاره فرانسوی نزدیک باشد.

موضوع اصلی مذاکرات بر سر حقوق بازیکن است، به گزارش کور اسپورت ایتالیا در حال حاضر، تئو هرناندز از میلان حقوق ۵ میلیون یورو در سال را دریافت می‌کند. ستاره فرانسوی و نمایندگان او در مذاکرات تمدید قرارداد با میلان دستمزدی بین ۷ تا ۸ میلیون یورو را درخواست کرده‌اند.

در ادامه گفته شده که مذاکرات تازه آغاز شده و بین طرفین هنوز توافقی ایجاد نشده اما تمایل میلان برای افزایش دستمزد او و همچنین تمایل تئو هرناندز برای ماندن در جمع روسونری موضوعی کاملا روشن است.

تئو هرناندز ۲۶ ساله که در تابستان ۲۰۱۹ پس از یک فصل حضور در رئال سوسیداد به میلان پیوسته پس از ۵ فصل حضور در جمع روسونری به یکی از مهم‌ترین مهره‌های این تیم تبدیل شده و با آغاز ششمین فصل حضورش، هواداران میلان می‌خواهند هرچه زودتر با شنیدن خبر تمدید قرارداد او نفس راحتی بکشند و از سمت چپ دفاع تیم مطمئن باشند.

۱۴۲۸