جایگاه عجیب رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

جایگاه عجیب رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ که سه تا از تیم های بزرگ در فوتبال اروپا هستند، در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شروع چندان خوبی نداشته اند و در حال حاضر در جدول جایگاه خوبی ندارند.

به گزارش فوتبالی ، شکل برگزاری بازی ها در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با فصل های قبل متفاوت است. در حال حاضر از هشت بازی مرحله گروهی، دو بازی برگزار شده است. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ از دو بازی ابتدایی، یک برد و یک باخت داشته اند. همین قضیه موجب شده است که این سه تیم در رده های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم قرار بگیرند. اگر این سه تیم نتوانند جایگاه خود را بهبود ببخشند، در نهایت باید راهی مرحله پلی آف شوند. در فرمت جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هشت تیم ابتدایی جدول مرحله گروهی، به طور مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند. تیم های نهم تا بیست و چهارم در مرحله پلی آف با هم رقابت می کنند و هشت تیم برنده آن ها راهی مرحله یک هشتم نهایی می شود.

البته هنوز شش بازی تا پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است و قضاوت درباره جایگاه نهایی تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا بسیار زود است.

1470