عکس؛ لحظه‌ای که هری مگوایر منچستریونایتد را از شکست نجات داد

عکس؛ لحظه‌ای که هری مگوایر منچستریونایتد را از شکست نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد تا یک قدمی شکست مقابل پورتو پیش رفت اما در نهایت با گلی که هری مگوایر به ثمر رساند، شیاطین سرخ از شکست خوردن مقابل تیم پرتغالی فرار کردند.

به گزارش فوتبالی ، در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ اروپا، منچستر یونایتد و پورتو در ورزشگاه دراگائوی پرتغال به مصاف هم رفتند. در این بازی شیاطین سرخ بازی را به خوبی شروع کردند و توانستند دو گل به ثمر برسانند اما در ادامه کار اوضاع از دست آن ها در رفت و سه گل دریافت کردند و بازی سه بر دو شد. بازی با نتیجه سه بر دو به سود پورتو در حال تمام شدن بود تا این که اریک تن هاگ دست به تعویض زد و هری مگوایر را وارد میدان کرد. در دقیقه 78 بازی، هری مگوایر به جای لیساندرو مارتینز وارد میدان شد.

در دقیقه 91 بازی، روی سانتر کریستین اریکسن، هری مگوایر موفق شد با یک ضربه سر تمام کننده، دروازه پورتو را باز کند و کار را تمام کند و بازی را سه بر سه مساوی کند.

هری مگوایر قبل ها اشتباهات زیادی مرتکب شده بود و هواداران منچستر یونایتد انتقاد های تندی را به عملکرد او داشتند. این بازیکن نیمکت نشین شده بود و حالا از روی نیمکت وارد میدان شد و تیم اریک تن هاگ را از شکست خوردن نجات داد.

تماشای گل هری مگوایر

1470