عکس؛ چهره فرگوسن وقتی فهمید منچستریونایتد گل سوم را زده است

عکس؛ چهره فرگوسن وقتی فهمید منچستریونایتد گل سوم را زده است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بازی های هفته دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا برگزار شدند و منچستر یونایتد در بازی خود مقابل پورتو به تساوی سه بر سه رسید.

به گزارش فوتبالی ، سر الکس فرگوسن سرمربی اسبق و اسطوره ای شیاطین سرخ، شب گذشته برای تماشای بازی گلاسکو رنجرز و لیون به شهر گلاسکوی اسکاتلند رفته بود. فرگوسن اهل کشور اسکاتلند است و به همین دلیل برای دیدن بازی گلاسکو رنجرز به ورزشگاه رفته بود. گلاسکو رنجرز در این بازی با نتیجه چهار بر یک مقابل لیون شکست خورد.

اما سر الکس فرگوسن از روی سکو ها، حواسش به بازی منچستر یونایتد مقابل پورتو بود. او از طریق تلفن همراهش نتیجه بازی منچستر یونایتد مقابل پورتو را چک می کرد. شیاطین سرخ در بازی مقابل پورتو ابتدا دو گل زدند اما پس از آن سه گل دریافت کردند و در آستانه شکست سه بر دو بودند. در دقیقه 91 بازی، هری مگوایر موفق شد گل سوم را برای منچستر یونایتد به ثمر برساند و بازی را سه بر سه مساوی کند.

فرگوسن پس از این که فهمید بازی سه بر سه مساوی شده است، بسیار خوشحال شد و از چهره اش معلوم بود که از این که منچستر یونایتد از شکست فرار کرده است، شادمان است.

1470