بارسلونا و زیر نظر گرفتن ستاره‌ای که الگویش رونالدو است

بارسلونا و زیر نظر گرفتن ستاره‌ای که الگویش رونالدو است

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که آلخاندرو گارناچو بازیکن آرژانتینی منچستر یونایتد در حال حاضر زیر نظر باشگاه بارسلونا قرار گرفته است و استعدادیاب های باشگاه های بارسلونا شرایط او را بررسی می کنند تا او را در گزینه های خرید بارسلونا قرار بدهند.

به گزارش فوتبالی ، آلخاندرو گارناچو در حال حاضر بیست سال سن دارد. او رشد خوبی در منچستر یونایتد داشته است. این بازیکن با وجود این که اهل کشور آرژانتین است، اما به جای این که لئو مسی را به عنوان الگوی خود قرار بدهد، به کریستیانو رونالدو به چشم یک الگو نگاه می کند و همواره هم گفته است که کریس رونالدو الگوی او است.

حالا به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا پیشرفت آلخاندرو گارناچو را در منچستر یونایتد زیر نظر گرفته است و ممکن است در تابستان آینده برای خرید او اقدام کند. پیش بینی می شود که قیمت گارناچو بین 50 میلیون تا 60 میلیون یورو باشد. گارناچو یک وینگر است. در بارسا در حال حاضر لامین یامال و رافینیا دو وینگر اصلی هستند و گارناچو در صورت آمدن به بارسا باید با آن ها رقابت کند.

در این گزارش گفته شده است که یوونتوس هم به جذب گارناچو علاقه دارد. ممکن است که گارناچو به خاطر این که رونالدو قبلا در یوونتوس بازی کرده است، تمایل بیشتری داشته باشد تا به جمع بیانکونری ها بپیوندد.

1470