نشان افتخار جشنواره فیلم‌های ورزشی برسینه حشمت مهاجرانی

نشان افتخار جشنواره فیلم‌های ورزشی برسینه حشمت مهاجرانی

پایگاه خبری فوتبالی- از حشمت مهاجرانی، چهره پرافتخار و مطرح فوتبال ایران تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش فوتبالی، اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ظهر دیروز، پنجشنبه ۱۲ مهرماه در تالار یک رستوران از حشمت مهاجرانی به پاس سال‌ها تلاش و خدمات بی شائبه در فوتبال ایران تجلیل کردند. این مراسم با تلاش سیدمجتبی علوی، دبیر جشنواره فیلمهای ورزشی برگزار شد و چهره‌هایی چون حسن روشن، امیر قلعه‌نویی، هادی نراقی، ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، حسین فرکی، صمد مرفاوی، منصور رشیدی، اصغر شرفی، پهلوان کشتی ابراهیم جوادی، کاظم اولیایی، دکتر زادمهر و تعداد بی‌شماری از پیشکسوتان ورزش باستانی و سایر رشته‌های ورزشی حضور داشتند. همچنین از اهالی رسانه هم تنی چند حضور داشتند که پیمان یوسفی مجری و تهیه کننده برنامه ورزش و مردم و همچنین گزارشگر فوتبال و ورزش یکی از آنها بود.

شایان ذکر است در سال ۱۳۹۹ در مراسم اختتامیه دوازدهمین سال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به پاس سال‌ها تلاش ارزنده حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران از او به عنوان چهره ماندگار ورزش ایران تجلیل شده بود که در آن مراسم به علت عدم حضور حشمت مهاجرانی به دلیل کسالت و دوری از وطن، خداداد عزیزی به نیابت از ایشان در این مراسم حضور پیدا کرد و جوایز و احکام   جشنواره را دریافت کرد.

در این مراسم که وزیر وقت ورزش و جوانان و مسئولین کمیته ملی المپیک هم حضور داشتند حشمت مهاجرانی به صورت آنلاین تصویری چند دقیقه‌ای سخنرانی کرد و درباره جشنواره فیلم‌های ورزشی گفت این رویداد فرهنگی هنری ورزشی می‌تواند در معرفی و قهرمانان در الگو سازی و سوق جوانان به ورزش بسیار با اهمیت باشد.

در این مراسم همچنین تمبر یادبود وی که توسط شرکت ملی پست به چاپ رسیده بود توسط سیدمجتبی علوی دبیر جشنواره فیلمهای ورزشی، به ایشان تقدیم و نشان افتخار جشنواره مزین به پرچم مقدس ایران بود بر سینه چهره مطرح فوتبال نصب شد.