توجیه عجیب مربی هلندی برای نتایج ضعیف منچستریونایتد

توجیه عجیب مربی هلندی برای نتایج ضعیف منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی-  اریک تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی تیم خود برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به بررسی عملکرد بازیکنان و انتقادات پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، او با اشاره به آغاز خوب بازی از سوی تیم خود اظهار داشت:"ما بازی را به‌ خوبی شروع کردیم، اما کنترل آن را به تدریج از دست دادیم. معتقدم باید در دفاع عملکرد بهتری داشتیم. در مورد انتقادات هواداران هم باید بگویم کمی صبر لازم است. در این مقطع نباید قضاوت کرد. در انتهای فصل، واقعیت‌ ها و جایگاه تیم ها مشخص می‌شوند. همان‌طور که در دو فصل گذشته در یک فینال حاضر شدیم، پس می‌توانیم امیدوار باشیم. عزم همه ما برای بهبود وضعیت تیم مشخص است."

اریک تن هاگ درباره تعویض مارکوس رشفورد نیز مطرح اضافه کرد :" رشفورد مشکل خاصی نداشت. گارناچو یکی از گزینه‌های ما برای خط حمله است و باید بازیکنان را برای مسابقه روز یکشنبه آماده نگه‌دارم."

اریک تن هاگ همچنین بر این نکته تأکید کرد که در شرایط فعلی باید به ثبات و بهبود عملکرد تیم ادامه دهند اما به نظر نمی رسد مدیران شیاطین سرخ زمان زیادی را به این مربی بدهند و بازی مقابل استون ویلا آخرین شانس او خواهد بود.

۱۰۰۹