اولین سه امتیاز شاگردان انزو مارسکا در لیگ کنفرانس اروپا مقابل خنت بلژیک

اولین سه امتیاز شاگردان انزو مارسکا در لیگ کنفرانس اروپا مقابل خنت بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- هفته نخست رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با برتری خانگی برای چلسی برابر خنت بلژیک پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی در هفته نخست فصل جاری رقابت های لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفوردبریج به مصاف تیم خنت بلژیک رفت و یک برتری پرگل را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول چلسی حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی روی دروازه میزبان صورت داد و تیم میزبان توسط رناتو ویگا در دقیقه ۱۲ به گل اول مسابقه رسید و همین یک گل برتری برای تیم انگلیسی تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت چلسی با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از خنت ببرد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم در دقایق ابتدایی توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران آبی پوش شهر لندن بود و هافبک های خلاق چلسی بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند تا در دقیقه ۴۶ پدرو نتو گل دوم را برای تیم میزبان زد. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۵۰ واتانابه بازیکن ژاپنی خنت یکی از گل های خورده را جبران کرد شد اما در دقیقه ۶۳ کریستوفر انکونکو و سپس کیرنان دوسبری هال گل های سوم و چهارم را هم برای تیم چلسی زدند و علی رغم اینکه در دقیقه ۹۰ خنت یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این بازی با حساب ۴ـ۲ به سود تیم چلسی میزبان به پایان رسید.

با برد چلسی این تیم با ۳ امتیاز در رده ششم جدول لیگ کنفرانس اروپا قرار گرفت و خنت هم با ۰ امتیاز در رده ۲۸ جدول جای گرفت.

۱۰۰۹