دو رکورد کارلو آنچلوتی که با شکست مقابل لیل از بین رفت

دو رکورد کارلو آنچلوتی که با شکست مقابل لیل از بین رفت

پایگاه خبری فوتبالی- با شکست رئال مادرید دیدار دیشب لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیل، دو رکورد مهم مربوط به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی شکسته شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از ۲۵۸ روز و ۳۶ بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها سرانجام شکست خورد و این روند بی‌نظیر متوقف شد. این بازی‌ها شامل مسابقات داخلی و بین‌المللی بود که رئال توانسته بود بدون باخت پشت سر بگذارد. این رکورد یکی از افتخارات بزرگ برای تیم و هواداران رئال محسوب می‌شد.

همچنین، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، پس از ۱۴ بازی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، در نهایت طعم شکست را چشید. این شکست باعث شد که آنچلوتی نتواند به رکورد زین‌الدین زیدان برسد. زیدان موفق شده بود از آوریل ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۷ در ۱۵ بازی متوالی لیگ قهرمانان بدون شکست باقی بماند. شکست دیشب، فرصت رسیدن آنچلوتی به این رکورد را از او گرفت. این شکست‌ها برای رئال مادرید و هواداران آن کمی سنگین بوده و به‌خصوص در چنین رقابت‌های مهمی انتظارات زیادی از تیم و کادر فنی وجود دارد. با این حال، این باخت می‌تواند زنگ خطری برای بازنگری در برخی از جنبه‌های تاکتیکی و فنی تیم باشد تا در ادامه رقابت‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.

۱۰۰۹