طرح جالب از قهرمانی یاران مسی در لیگ عادی آمریکا به سبک بازی GTA

طرح جالب از قهرمانی یاران مسی در لیگ عادی آمریکا به سبک بازی GTA

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی موفق شد در رقابت های لیگ عادی آمریکا به قهرمانی برسد و جام ساپورترز شیلد را به دست بیاورد و حالا در مرحله بعدی رقابت ها برای قهرمانی در لیگ اصلی آمریکا یا همان MLS تلاش می کند.

به گزارش فوتبالی ، یاران لیونل مسی بامداد امروز (پنجشنبه دوازدهم مهر ماه) از ساعت 3:15 به وقت ایران به مصاف تیم کلمبوس کرو رفتند و در این بازی موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند. دو گل اینتر میامی را در این بازی لئو مسی به ثمر رساند و گل دیگر را لوییس سوارز روی پاس مسی وارد دروازه کلمبوس کرو کرد.

اینتر میامی با پیروزی در این بازی بود که قهرمانی خود را در لیگ عادی آمریکا قطعی کرد و جام ساپورترز شیلد را بالای سر برد. صفحه رسمی رقابت های لیگ برتر آمریکا یا همان MLS یک طرح جالب را به مناسبت قهرمانی اینتر میامی در ساپورترز شیلد منتشر کرده است.

در این طرح می بینیم که بازیکنان اینتر میامی به همراه تاتا مارتینو و دیوید بکام، به سبک پوستر بازی GTA Vice City در کنار هم قرار داده شده اند. در وسط این طرح هم نوشته شده است:" فاتحان ساپورترز شیلد؛ باشگاه فوتبال اینتر میامی "

در حقیقت بازی GTA Vice City در فضایی مشابه با شهر میامی آمریکا انجام می شد و حالا با توجه به قهرمانی اینتر میامی، صفحه لیگ برتر آمریکا این دو قضیه را به هم مربوط کرده است.

1471