ستاره کلیدی یوونتوس با ادامه فصل وداع کرد

ستاره کلیدی یوونتوس با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس با یک اتفاق ناگهانی و یک شوک مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بانوی پیر در بیانیه ای اعلام کرد که گلیسون برمر دچار مصدومیت شدیدی شده است. در حقیقت این بازیکن برزیلی ادامه فصل را به علت مصدومیت های رباط صلیبی و منیسک در پای چپ خود از دست داده است. برمر در بازی لایپزیش و یووه دچار مصدومیت شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حدود هفت ماه از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب می توان گفت که برمر باید ریکاوری و حضور در فصل آینده تمرکز کند.

امروز صبح گلیسون برمر و نیکو گونزالس به خاطر مصدومیت هایشان تحت عمل جراحی قرار گرفتند که مشخص شد که اولی دچار مصدومیت رباط صلیبی شده است و دومی نیز  دچار مصدومیتی جزئی شده است.

مدافع برزیلی برای عمل جراحی به اتریش سفر خواهد کرد تا هر چه زودتر روند درمانش را آغاز کند. بدین ترتیب یووه بهترین بازیکنش در شروع فصل و یکی از محبوب ترین بازیکنان در میان هواداران را از دست داد.

برمر نقشی کلیدی در تیم تیاگو موتا داشت. او در تیم ملی برزیل نیز در تلاش بود که جایگاهش را پیدا کند. تورینی ها به این بازیکن علاقه زیادی داشتند و به همین خاطر قراردادش را تا 2029 تمدید کردند. برمر در این فصل با 637 دقیقه، رکورد دار دقایق در تیم تیاگو موتا بوده است. 

4125