درخشش بازیکن سابق بارسلونا در لیگ پرتغال

درخشش بازیکن سابق بارسلونا در لیگ پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو بازیکن سابق بارسلونا بالاخره در فوتبال پرتغال توانسته خودش را پیدا کند و به بهترین سطحش برگردد.

به گزارش فوتبالی، ترینکائو در بارسلونا دوران موفقی نداشت اما حالا در اسپورتینگ توانسته با سه گل و چهار پاس گل ، شروع فصل درخشانی داشته باشد. این بازیکن در تابستان از باشگاه های مختلف انگلیس پیشنهاد داشت  اما تصمیم گرفت  در پرتغال بماند. 

بازیکن پرتغالی در تابستان 2020 و در حالی که فقط 20 سال سن داشت، با 31 میلیون یورو از اسپورتینگ براگا به بارسلونا ملحق شد. وی فقط یک فصل در بارسا بازی کرد و نتوانست توقعات را براورده سازد. او فقط در 9 تا از 42 بازی خود در بارسا فیکس بود که سه گل و دو پاس گل از خودش به جای گذاشت. 

ترینکائو بعد از یک فصل از بارسا جدا شد و قرضی به ولورهمپتون و اسپورتینگ پرتغال رفت. وی در تیم انگلیسی شروع خوبی داشت اما به تدریج کمرنگ شد و در یک فصل فقط سه گل و یک پاس گل داشت.  این بازیکن بعد از آن به اسپورتینگ برگشت و با سیزده گل و چهار پاس گل در 52 بازی آمار خوبی داشت. او در تابستان 2023 با هفت میلیون یورو به صورت قطعی به اسپورتینگ ملحق شد که در فصل گذشته با ده گل و 9 پاس گل نمایش خوبی داشت و در فصل جاری نیز خوش درخشیده است. 

4125