ابراز رضایت مربی بلژیکی از عملکرد بایرن مونیخ مقابل دو حریف اخیر باواریایی ها

ابراز رضایت مربی بلژیکی از عملکرد بایرن مونیخ مقابل دو حریف اخیر باواریایی ها

پایگاه خبری فوتبالی- مربی بلژیکی بایرن مونیخ در خصوص عملکرد تیمش در شکست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل استون ویلا صحبت کرد‌.

به گزارش فوتبالی، ونسان کمپانی پس از شکست مقابل استون ویلا گفت: "این یک شکست تلخ است اما لیگ قهرمانان هنوز تمام نشده و باید به مسیر پیروزی برگردیم. من همیشه می‌خواهم برنده شوم و حتی یک لحظه هم به ۰-۰ فکر نکرده بودم. ما پشت سر هم مقابل بایرلورکوزن و استون ویلا بازی کردیم و به نظر ما زمان مناسبی برای استفاده از شرایط تازه در تیم بود."

این مربی درباره شکست بایرن مونیخ پس از ۷ سال بدون شکست در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد: "هر بازی داستان خودش را دارد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی یک لحظه غفلت کردیم و استون ویلا همان موقع گل زد. بایرلورکوزن و استون ویلا تیم‌های بسیار بزرگی هستند. ما در مقابل آن‌ها موقعیت‌های کمی را به حریف دادیم، ولی در گلزنی موفق نبودیم. این هفته برای ما اتفاق افتاد، ولی اگر به کارمان ادامه دهیم، می‌توانیم در بازی‌های زیادی پیروز شویم."

گفتنی است بایرن مونیخ در دو دیدار اخیر خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن و استون ویلا به یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است.


۱۰۰۹