تیره و تار شدن شدید روابط دو باشگاه پرافتخار شهر مادرید

تیره و تار شدن شدید روابط دو باشگاه پرافتخار شهر مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس گزارش‌های منتشر شده از مارکا، روابط بین دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید به شدت تیره شده و در بدترین وضعیت خود قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، این دو باشگاه که در گذشته رقابت شدیدی در داخل و خارج از زمین داشته‌اند، اکنون تقریباً هیچ‌گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند. کمیته مسابقات لالیگا از بررسی یک تحریک ادعایی توسط تیبو کورتوا در جریان دربی اخیر شهر مادرید خودداری کرده است و ادعاهای مطرح شده از سوی اتلتیکو مادرید در مورد هرگونه اقدام قبلی قابل قبول نیست، زیرا در هر صورت چنین رفتارهایی را در ورزشگاه توجیه نمیکند جایگاه پایین جنوبی واندا متروپولیتانو که مخصوص اولتراهای این تیم است، ۳ بازی بسته خواهد شد و اتلتی نیز ۴۵ هزار یورو جریمه خواهد شد.

 پیش از این هم اختلافات دیگری از مسائل داخلی، نقل و انتقالات بازیکنان و همچنین رفتارها و تصمیماتی که در طول سال‌های اخیر اتخاذ شده، نشأت گرفته بود. اتفاقاتی مانند بازی‌های جنجالی در دربی‌های مادرید و همچنین نظرات متناقض کادر فنی و مدیریتی هر دو باشگاه، به شدت روابط میان آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.  این وضعیت می‌تواند تاثیرات مهمی بر رقابت‌ها و مذاکرات آینده بین این دو تیم در زمینه‌های مختلف داشته باشد و احتمالاً باعث تغییراتی در تعاملات ورزشی و تجاری بین آن‌ها خواهد شد.


۱۰۰۹