پیش‌بازی خیبر - گل‌گهر؛ دومین آزمون اورلیو در دوران پسا مهاجری!

پیش‌بازی خیبر - گل‌گهر؛ دومین آزمون اورلیو در دوران پسا مهاجری!

پایگاه خبری فوتبالی - خیبر خرم آباد در دومین تجربه سرمربیگری مرد برزیلی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، خیبر در خرم آباد میزبان گل گهر سیرجان است. دیداری که مارکو اورلیو دستیار برزیلی سابق رضا مهاجری، برای دومین بار به عنوان مرد اول کادرفنی، تیم سبزپوش لرستانی را هدایت خواهد کرد و باید دید پس از شکست هفته گذشته، این بار خیبر بدون مهاجری چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

خیبر در حالی با مهاجری قطع همکاری کرده که این تیم اولین تیم این فصل لیگ برتر است که سرمربی خود را تغییر داده و سکان هدایت خود را به مارکو اورلیو، مربی برزیلی، سپرده است. تیم لرستانی این فصل فقط در هفته اول برابر هوادار موفق به کسب برد شده و باید دید در بازی خانگی فردا موفق به کسب سه امتیاز و سر و سامان دادن شرایط جدولی خود خواهد شد یا نه.

در سمت مقابل گل گهر سیرجان قرار دارد که با کسب دو تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان و هوادار از تیم های بالای جدولی فاصله گرفته و در این مسابقه برای عقب نماندن از تیم های بالاتر از خود، نیازمند کسب سه امتیاز است و باید دید تیم مهدی تارتار موفق به گلزنی پس از دو مسابقه و برد بازی فردای خود خواهد شد یا نه.

دو تیم سابقه چهار بازی در لیگ آزادگان را برابر هم دارند که دو بازی تیم سیرجانی موفق به کسب برد شده و دو بازی هم مساوی شده است. همچنین مهدی تارتار در دو تقابلی که مقابل خیبر داشته، شکست نخورده و باید دید این مسابقه با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

نتیجه هفته گذشته: خیبر در اراک با یک گل مغلوب آلومینیوم شد و گل‌گهر در سیرجان به تساوی بدون گل برابر هوادار رسید.

وضعیت در جدول: خیبر با ۵ امتیاز سیزدهم است و گل‌گهر با ۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

خیبر خرم آباد - گل گهر سیرجان

جمعه ۱۳ مهر ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه تختی خرم آباد

1997