پیش‌بازی ذوب‌آهن - آلومینیوم؛ به دنبال کنده شدن از میانه جدول

پیش‌بازی ذوب‌آهن - آلومینیوم؛ به دنبال کنده شدن از میانه جدول

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم میانه جدولی ذوب آهن و آلومینیوم اراک در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است. مسابقه‌ای مابین دو تیم میانه جدولی که سه امتیاز آن می‌تواند هر یک از دو تیم را از میانه جدول رها کرده و به سمت بالای جدول سوق دهد.

ذوب آهن که هفته گذشته نخستین شکست فصل خود را در اهواز برابر فولاد تجربه کرد، در خانه خود به دنبال بازگشت به روند امتیازگیری خواهد فود و باید دید گاندوها می‌توانند اولین پیروزی خانگی فصل خود را کسب کرده و خود را از میانه‌های جدول به سمت بالانشینی برسانند یا نه.

در سمت مقابل آلومینیوم اراک قرار دارد که هفته گذشته نخستین سه امتیاز فصل را از آن خود کرد تا مجتبی حسینی نفس راحتی کشیده باشد. سبزپوشان اراکی برای تداوم روند رو به رشد خود ملزم به کسب نتیجه در اصفهان هستند و باید دید در برابر تیمی که از آن‌ها یک امتیاز کمتر دارند، چه خواهند کرد.

نکته آماری دیدارهای دو تیم عدم موفقیت آلومینیوم برابر ذوبی‌ها در لیگ برتر است. از هشت بازی برگزار شده بین دو تیم، گاندوها موفق به کسب سه برد شده‌اند و پنج بازی هم مساوی شده تا ایرالکو رنگ برد برابر گاندوهای اصفهانی را ندیده باشد و باید دید این بار این طلسم برای تیم اراکی شکسته خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: ذوب آهن در اهواز با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شد و آلومینیوم در اراک با یک گل خیبر خرم آباد را شکست داد.

وضعیت در جدول: ذوب آهن با ۷ امتیاز هشتم است و آلومینیوم با ۶ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

ذوب آهن اصفهان - آلومینیوم اراک

جمعه ۱۳ مهر ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

1997