مسی در هر کدام از تیم‌هایش چند جام به دست آورده است؟

مسی در هر کدام از تیم‌هایش چند جام به دست آورده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی با به دست آوردن جام ساپورترز شیلد در فوتبال آمریکا، حالا به تعداد 46 جام در دوران حرفه ای دست پیدا کرده است و باید دید که تا انتهای دوران حرفه ای چه تعداد جام به دست می آورد.

به گزارش فوتبالی ، لئو مسی در حال حاضر پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام است. لیونل مسی در تیم های بارسلونا، پاری سن ژرمن، اینتر میامی و تیم ملی آرژانتین جام قهرمانی به دست آورده است. حالا نگاهی داریم به جام های لیونل مسی به تفکیک تیم هایش.

مسی پس از انتقال به فوتبال اروپا از آرژانتین، کار خود را در آکادمی بارسلونا به طور حرفه ای شروع کرد. او از سال 2004 وارد تیم اصلی بارسلونا شد. مسی تا سال 2021 بازیکن بارسلونا بود. لئو مسی در آن سال ها موفق شد 35 جام به دست بیاورد. لئو مسی در سال 2021 راهی پاری سن ژرمن شد. او در پی اس جی دو سال بازی کرد. مسی تا سال 2023 در جمع پاریسی ها بود و موفق شد سه جام در آن تیم به دست بیاورد.

لیونل مسی حالا در اینتر میامی حضور دارد و تا اینجای کار توانسته است دو جام در این باشگاه به دست بیاورد. لیونل مسی شش جام هم به همراه تیم ملی آرژانتین به دست آورده است.

1471