صحبت‌های مسی پس از به دست آوردن جام ساپورترز شیلد

صحبت‌های مسی پس از به دست آوردن جام ساپورترز شیلد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی با درخشش لیونل مسی موفق شد با نتیجه سه بر دو کلمبوس کرو را شکست بدهد و به این ترتیب قهرمان لیگ عادی آمریکا شود و جام ساپورترز شیلد را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد دو گل بزند و یک پاس گل بدهد. مسی پس از این دیدار گفت:" در ابتدای فصل هم گفتم که یک تیم بسیار خوب داریم. از این که در این جا حضور دارم حس و حال خوبی دارم. بازیکنانی داریم که می توانند برای قهرمانی رقابت کنند. همین قضیه باعث شد تا از همان شروع فصل صدر نشین شویم. به هدف اولی که در این فصل داشتیم، رسیده ایم و حالا به آینده نگاه می کنیم. حریفی که امروز با آن ها روبرو شدیم، تیمی بود که در فصل قبل قهرمان شده بود. تا انتهای بازی شرایط بسیار نزدیک بود. توانستیم به خوبی با آن ها رقابت کنیم."

مسی در ادامه افزود:" شرایط اینتر میامی با آمدن تاتا مارتینو و بازیکنان بزرگ به طور کامل عوض شد. سبک بازی ما به این شکل است که مالکیت توپ را در دست بگیریم و بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. در این فصل مصدوم های زیادی داشته ایم اما با این وجود باز هم تیم درخشانی داشتیم. حالا جام را به دست آورده ایم و بازی های ما در مرحله بعد در خانه برگزار می شود که این یک امتیاز بسیار بزرگ است."

1471