پیش‌بازی مس رفسنجان - شمس‌آذر؛ پیروزی کلید سر و سامان یافتن!

پیش‌بازی مس رفسنجان - شمس‌آذر؛ پیروزی کلید سر و سامان یافتن!

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم مس رفسنجان و شمس آذر نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی فردا دارند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان شمس آذر قزوین است. دیدار دو تیمی که در جدول شرایط چندان مناسبی ندارند و هر دو تیم با کسب سه امتیاز بازی فردا می‌توانند شرایط خود را سر و سامان دهند.

رفسنجانی‌ها در بازی گذشته در یزد باخت غیرمنتظره‌ای را مقابل چادرملو متحمل شدند تا شاگردان محرم نویدکیا از ۵ بازی برگزار شده خود، ۵ امتیاز داشته باشند. نارنجی‌ها که این فصل فقط یک پیروزی داشته‌اند، در بازی خانگی فردا به دنبال کسب دومین برد خود هستند تا شرایط خود را نسبتاً بهتر کنند.

در سمت مقابل شمس آذر جزو سه تیم لیگ برتری است که هنوز رنگ برد را ندیده و در همین راستا شاگردان سعید دقیقی هم شرایط مناسبی در جدول ندارند و باید دید یشمی پوشان خواهند توانست در بازی فردا طلسم را شکسته و اولین سه امتیاز فصل را کسب کنند یا نه.

دو تیم سابقه دو تقابل لیگ برتری در فصل گذشته را دارند که یک بازی شمس آذر موفق به برد شده و یک بازی هم مساوی شده و باید دید مس رفسنجان موفق به اولین برد خود برابر قزوینی‌ها خواهد شد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان در یزد با یک گل مغلوب چادرملو اردکان شد و شمس آذر در قزوین به تساوی بدون گل برابر نساجی مازندران بسنده کرد.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۵ امتیاز دوازدهم است و شمس آذر با ۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - شمس آذر قزوین

جمعه ۱۳ مهر ساعت ۱۸

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

1997