عکس؛ بادیگارد مسی در کنار فوق ستاره آرژانتینی به همراه جام قهرمانی

عکس؛ بادیگارد مسی در کنار فوق ستاره آرژانتینی به همراه جام قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز اینتر میامی موفق شد قهرمان لیگ عادی آمریکا شود و جام ساپورترز شیلد را به دست بیاورد و راهی مرحله بعدی شود و این فرصت را داشته باشد تا بر سر قهرمانی در رقابت های MLS رقابت کند.

به گزارش فوتبالی ، در یکی از تصاویری که از لیونل مسی به همراه جام قهرمانی ساپورترز شیلد منتشر شده است، می بینیم که یاسین چوکو هم در کنار لیونل مسی حضور دارد. یاسین چوکو بادیگارد لیونل مسی و خانواده اش است. در حقیقت از زمانی که مسی به اینتر میامی رفته است و زندگی در آمریکا را شروع کرده است، یاسین چوکو بادیگارد لیونل مسی بوده است و از او و خانواده اش محافظت کرده است.

این تصویر در رختکن اینتر میامی گرفته شده است. در این تصویر خورخه ماس هم در کنار لیونل مسی دیده می شود. خورخه ماس یکی از مالک های باشگاه اینتر میامی است که نقش پر رنگی در آوردن لئو مسی به اینتر میامی داشت.

بادیگارد لیونل مسی از فوق ستاره آرژانتینی، سالانه رقمی حدود سه میلیون دلار دستمزد می گیرد. این عدد بسیار بالا است. در نظر داشته باشید که بازیکنانی مثل سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا از باشگاه اینتر میامی سالانه 1.5 میلیون دلار دستمزد می گیرند.

یاسین چوکو مهارت بالایی در هنر های رزمی دارد و سابقه عضویت در ارتش آمریکا را هم دارد.

1471