ادعای عجیب اسطوره رئال مادرید: آنچلوتی ممکن است مرا بدزدد

ادعای عجیب اسطوره رئال مادرید: آنچلوتی ممکن است مرا بدزدد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس اسطوره آلمانی می گوید اگر برای وقت گذراندن به اردوی رئال مادرید بازگردد، ممکن است کارلو آنچلوتی او را برباید.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان مسابقات یورو 2024، تونی کروس تصمیم گرفت از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی کند و در حقیقت، کارلو آنچلوتی کار بسیار سختی برای پر کردن جایگاه تونی کروس دارد. کارلتو تصمیم گرفته تا جود بلینگام کمی عقب تر بازی کند، اما این مورد تاکنون جواب خوبی نداده است.

به نقل از سایت گل، تونی کروس در یک پادکست راجع به سر زدن به تمرینات باشگاه سابقش گفت: "فکر نمی کنم رفتن من به جلسه تمرینی رئال مادرید از نظر آن ها مساعد باشد. همچنین فکر می کنم کارلو آنچلوتی مرا مجبور به ماندن در باشگاه کند و مرا بدزدد. در حال حاضر، اصلاً به تمرین کردن با بزرگسالان فکر نمی کنم. می خواهم یک آکادمی فوتبال در مادرید افتتاح کنم."

کروس در سال 2014 از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و توانست با لوس بلانکوس به 22 جام معتبر دست پیدا کند. کروس 5 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و 4 بار قهرمان لالیگا شده است. او در کنار لوکا مودریچ و کاسمیرو، یک خط هافبک قدرتمند در رئال مادرید تشکل دادند تا برای سال های طولانی بر فوتبال اروپا سلطه ور شوند.

4416