طرح/ اینتر میامی قهرمان ساپورترز شیلد در سال 2024

طرح/ اینتر میامی قهرمان ساپورترز شیلد در سال 2024

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز برای اینتر میامی اوقات خوشی رقم خورد و این تیم توانست قهرمان لیگ عادی آمریکا شود و جام ساپورترز شیلد را در فوتبال آمریکا به دست بیاورد و راهی مراحل حذفی رقابت ها برای قهرمانی در MLS شود.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سی و دوم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و کلمبوس کرو، بامداد امروز (پنجشنبه دوازدهم مهر ماه) از ساعت 3:15 به وقت ایران به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. یاران لیونل مسی با پیروزی در این بازی به امتیاز 68 رسیدند و قهرمانی خود را در لیگ عادی آمریکا قطعی کردند. پس از این بازی جام ساپورترز شیلد به یاران لیونل مسی اهدا شد. حالا اینتر میامی قهرمان ساپورترز شیلد در سال 2024 میلادی شده است. هر چهار بازیکن سابق بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس، لیونل مسی، لوییس سوارز و جوردی آلبا روی این قهرمانی اثر گذار بودند. تاتا مارتینو هم به عنوان سرمربی اینتر میامی به خوبی در میان ستاره هایش تعادل ایجاد کرده  است.

این قهرمانی برای اولین بار در تاریخ اینتر میامی است که اتفاق می افتد. مسی در بازی مقابل کلمبوس کرو دو گل زد و یک پاس گل داد و نقش اصلی را در برد و قهرمانی تیمش بازی کرد.

1471