مسی و پشت سر گذاشتن هیگواین در تاریخ اینتر میامی

مسی و پشت سر گذاشتن هیگواین در تاریخ اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی با دو گلی که در بازی اینتر میامی مقابل کلمبوس کرو به ثمر رساند، موفق شد گونزالو هیگواین را در تاریخ باشگاه اینتر میامی پشت سر بگذارد و تبدیل به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه شود.

به گزارش فوتبالی ، در دیداری که بامداد امروز (دوازدهم مهر ماه) میان اینتر میامی و کلمبوس کرو برگزار شد، یاران لیونل مسی موفق شدند با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند. این پیروزی موجب شد تا اینتر میامی قهرمان لیگ عادی آمریکا شود و ساپورترز شیلد را بالای سر ببرد.

لئو مسی در این بازی ستاره اینتر میامی بود. مسی موفق شد در این دیدار دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. مسی با زدن دو گل به کلمبوس کرو، به تعداد 30 گل در تاریخ باشگاه اینتر میامی رسید. مسی حالا از گونزالو هیگواین عبور کرده است. هیگواین بین سال های 2020 تا 2022 مهاجم اینتر میامی بود. او در آن زمان موفق شد 29 گل در اینتر میامی به ثمر برساند. هیگواین در 67 بازی این تعداد گل را برای اینتر میامی زده بود.

در حال حاضر تنها کسی که در تاریخ اینتر میامی، گل هایی بیشتر از لیونل مسی به ثمر رسانده است، کامپانا است که 31 گل زده است و مسی به زودی می تواند از او هم سبقت بگیرد.

1471