انتقاد مربی ایتالیایی رئال مادرید از نحوه بازی شاگردانش مقابل لیل

انتقاد مربی ایتالیایی رئال مادرید از نحوه بازی شاگردانش مقابل لیل

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی پس از شکست ۱-۰ رئال مادرید برابر لیل در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد تیم خود را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی با پذیرش این نتیجه بدون هیچ بهانه‌ای گفت: "خیلی روز بدی بود و قطعا لیل از ما بهتر بود. باید از این بازی درس بگیریم. مشخص است این نتیجه یعنی یک قدم رو به عقب اما ما باید به شرایط عادی بازگردیم."

آنچلوتی به اهمیت این شکست برای تیم اشاره کرد و گفت: "این بازی باید برای تیم یک زنگ خطر باشد. باید اضافه کنم که نحوه عملکرد تیم ارتباطی با فشردگی بازی‌ها ندارد و تأکید میکنم که باید در جنبه‌های مختلف پیشرفت کنند تا بهانه‌ای برای شکست وجود نداشته باشد. "

او همچنین به عملکرد جود بلینگام اشاره کرد و افزود که این بازیکن در همان پست پارسال بازی می‌کند و هیچ تغییری در نقش او وجود ندارد. آنچلوتی امیدوار است که باخت به اتلتیکو در ژانویه گذشته، مانند شکست امشب، باعث ایجاد تغییرات مثبت در روند تیم شود. با توجه به این اظهار نظرها، به نظر می‌رسد که آنچلوتی به دنبال انگیزه و بهبود عملکرد تیم خود برای ادامه رقابت‌هاست. رئال مادرید پس از مدت ها در لیگ قهرمانان اروپا یک شکست را متحمل شد.


۱۰۰۹