دو تیم فرانسوی که رئال مادرید و بارسلونا را شکست دادند

دو تیم فرانسوی که رئال مادرید و بارسلونا را شکست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته دوم از مرحله گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه یک بر صفر مقابل لیل شکست خورد و اولین شکست خود را در فصل 2024/25 از رقابت ها تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در کشور فرانسه مقابل لیل شکست خورد. نکته جالب این جا است که بارسلونا هم در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، مقابل موناکو که یکی دیگر از تیم های فرانسوی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است شکست خورده بود. در حقیقت هم رئال مادرید و هم بارسلونا در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های فرانسوی باخته اند.

مسئله ای که مورد توجه قرار گرفته است این است که رئال مادرید و بارسلونا از لحاظ افتخارات و اسم و رسم برتری قابل توجهی نسبت به لیل و موناکو دارند اما در مقابل این تیم ها باخته اند. بارسا هم مثل رئال مادرید در خاک فرانسه بود که مقابل موناکو شکست خورد.

لیل بازی اول خود را باخته بود و حالا مقابل رئال مادرید اولین برد خود را تجربه کرده است. از سوی دیگر موناکو اولین بازی خود را مقابل بارسا برده بود و در بازی دوم خود به نتیجه تساوی دست پیدا کرده است.

1470