پیروزی یوونتوس ۱۰ نفره مقابل لایپزیگ

پیروزی یوونتوس ۱۰ نفره مقابل لایپزیگ

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با برتری خارج از خانه برای یوونتوس برابر لایپزیگ آلمان پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم یوونتوس در هفته دوم فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی تیم لایپزیگ یعنی ردبول آرنا به مصاف تیم آلمانی رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول یوونتوس حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی روی دروازه میزبان صورت داد اما برای تیم میزبان توسط بنجامین سسکو در دقیقه ۳۰ به گل اول مسابقه رسید و همین یک گل برتری برای تیم آلمانی تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت لایپزیگ با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از یوونتوس ببرد.

در نیمه دوم این دیدار باز هم در دقایق ابتدایی توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران سفید و مشکی پوشان بندر تورین بود و هافبک های خلاق یوونتوس بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند تا در دقیقه ۵۰ دوشان ولاهوویچ گل مساوی را برای تیم مهمان زد. اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۵۹ دروازه‌بان یوونتوس یعنی میشل دی گریگوریو از بازی اخراج شد و تنها ۵ دقیقه بعد بنجامین سسکو گل دوم را هم  از روی نقطه پنالتی برای تیم خود را زد اما در دقیقه ۶۸ دوشان گل تساوی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۸۱ فرانسیسکو کونسیسائو گل سوم تیم ده نفره یوونتوس را هم ثبت کرد تا در نهایت این بازی با حساب ۳ـ۲ به سود تیم یوونتوس مهمان به پایان برسد.

با برد یوونتوس این تیم با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و لایپزیگ هم با ۰ امتیاز در رده ۲۹ جدول جای گرفت.

۱۰۰۹