شمس آذر به مس رسید؛ یشمی‌پوشان امیدوار به تکرار تاریخ!

شمس آذر به مس رسید؛ یشمی‌پوشان امیدوار به تکرار تاریخ!

پایگاه خبری فوتبالی- شمس آذر قزوین که تا اینجا موفق به کسب برد در فصل جاری نشده، امیدوار است اولین برد خود را مقابل مس رفسنجان کسب کند.

به گزارش فوتبالی، شمس آذر قزوین که فصل گذشته همه را سورپرایز کرد و پدیده فصل بیست و سوم لیگ برتر بود، این فصل شرایط خوبی ندارد و هنوز نتوانسته بردی را کسب کند.

بحران شمس آذر از پیش فصل و با جدایی سعید دقیقی آغاز شد و در ادامه بسیاری از بازیکنان تاثیر گذار خود را از دست داد تا شرایط حسابی برای نماینده قزوین سخت شود.

پس از اتفاقات رخ داده و بازگشت مجدد دقیقی به تیم، این تیم نتوانست نتایج خوبی کسب کند و در حال حاضر با ثبت 3 شکست و 3 تساوی از 6 بازی و کسب فقط 3 امتیاز، در رده پانزدهم جدول قرار دارد و فعلا روزگار خوبی ندارد.

شاگردان سعید دقیقی در حالی در هفته هفتم در رفسنجان به مصاف شاگردان محرم نویدکیا می‌روند که امیدوارند تاریخ برای آنها تکرار شود و اولین برد خود در فصل جدید را کسب کنند. شمس آذر فصل گذشته اولین برد خود را مقابل مس رفسنجان که تحت هدایت ساکت الهامی بود، به دست آورد و در ادامه به یکی از تیم‌های خوب فصل بیست و سوم تبدیل شد که باعث شد تا این تیم غول‌کش هم لقب بگیرد.

حالا باید دید که تاریخ برای شمس آذر تکرار می‌شود و اولین برد خود را کسب می‌کند یا آنها باز هم باید برای کسب نخستین سه امتیاز در فصل جدید منتظر بمانند.

2636