اولین صحبت‌های خرید جدید بارسلونا پس از پیوستن به این تیم

اولین صحبت‌های خرید جدید بارسلونا پس از پیوستن به این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - وویچک شزنی به طور رسمی به بارسلونا پیوست و به زودی کار خود را در جمع آبی و اناری پوشان شروع خواهد کرد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، شزنی که در حال حاضر 34 سال سن دارد، بدون تیم بود و پس از این که مارک آندره تراشتگن دچار مصدومیت شد، بارسا او را خرید تا در این فصل درون دروازه آبی و اناری ها بایستد. به نظر می رسد که شزنی با ایناکی پنیا در این فصل رقابت خواهد کرد.

این دروازه بان لهستانی که امروز قراردادش با بارسلونا رسمی شده است، در اولین حرف هایش پس از پیوستن رسمی به بارسلونا گفت:" بارسا تیمی است که طرفداران زیادی دارد و این مسئله برای من باعث افتخار است که عضوی از این خانواده بزرگ شده ام. می خواهم تمام توان خود را روی این باشگاه بگذارم و برای چالش های جدید به طور کامل آماده هستم. اهدافی که بارسلونا در این فصل دارد را با شور و شوق زیادی دنبال می کنم. برای بازگشت به فوتبال نیاز به دلیل داشتم و بارسلونا دلیل مناسبی برای این قضیه بود. با خانواده و دوستانم مشورت کردم و آن ها به من گفتند که اگر پیشنهاد بارسلونا را رد کنم کاری غیرمنطقی انجام داده ام."

1470