ادعای رسانه قطری؛ بازی تراکتور – موهون باگان به تعویق افتاد!

ادعای رسانه قطری؛ بازی تراکتور – موهون باگان به تعویق افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم موهون باگان به دلیل مسائل امنیتی از سفر به تبریز سر باز زده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید به دلیل عدم حضور تیم موهون باگان هند در تبریز، بازی تیم‌های تراکتور و تیم هندی با نتیجه 3 بر صفر به سود تراکتور اعلام شود اما با حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، احتمالا وضعیت این بازی تغییر خواهد کرد.

روز گذشته و پس از مسجل شدن غیبت موهون باگان در دیدار با تراکتور، ناظر این مسابقه از لغو بازی خبر داد و مدیران تراکتور از احتمال ۳ بر صفر شدن دیدار فوق به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ خبر دادند.

حالا اما صفحه شبکه خبری «الکأس» قطر در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که دیدار تراکتور - موهون باگان با غیبت نماینده هند به تعویق افتاده است. این اتفاق در حالی افتاده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که AFC از تمایل موهون باگان برای عدم به سفر به ایران مطلع شده و این موضوع به کمیته‌های مرتبط کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده می‌شود.

نکته جالب این است که دیدار تراکتور - موهون باگان در برنامه بازی‌های امروز در سایت AFC درج شده است، اما ساعت این مسابقه در حالت «تأیید نشده» قرار دارد. به این ترتیب به نظر می‌رسد احتمال 3 بر صفر شدن این مسابقه به سود تراکتور کاهش پیدا کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید AFC درباره این مسابقه که قطعا امروز برگزار نخواهد شد چه تصمیمی خواهد گرفت. بازی به روز دیگری موکول می‌شود یا 3 بر صفر به سود تراکتور اعلام خواهد شد.

1359