هافبک‌های کریستال پالاس و آتالانتا، ۲ گزینه اصلی منچسترسیتی برای جانشینی رودری

هافبک‌های کریستال پالاس و آتالانتا، ۲ گزینه اصلی منچسترسیتی برای جانشینی رودری

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستر سیتی، هافبک ۲۰ ساله انگلیسی کریستال پالاس و هافبک ۲۵ ساله برزیلی آتالانتا را برای جانشینی رودری مصدوم در زمستان در نظر گرفته‌ است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از CaughtOffside، باشگاه منچسترسیتی در حال بررسی دو هدف اصلی برای خط هافبک خود در ژانویه امسال جهت جانشینی رودری مصدوم است.

آدام وارتون از کریستال پالاس و ادرسون از آتالانتا، ۲ هدف اصلی سیتیزن‌ها برای فصل نقل و انتقالاتی زمستان هستند. انتظار می‌رود رودری بقیه فصل را از دست بدهد و اگرچه سیتی لزوماً با بحران مواجه نخواهد شد و برای جایگزینی ستاره‌اش عجله نخواهد کرد، اما آبی‌های منچستر تلاش‌های خود را برای بررسی گزینه‌های احتمالی، شدت بخشیده‌اند.

باشگاه منچسترسیتی نمایندگان خود را برای تماشای بازی‌های ادرسون، هافبک ۲۵ ساله برزیلی آتالانتا به ایتالیا فرستاده است. این هافبک برزیلی در دیدارهای آتالانتا مقابل غول‌های سری آ بسیار تاثیرگذار بوده و نقش کلیدی در قهرمانی آنها در لیگ اروپا در فصل گذشته داشت. او می‌تواند گزینه مناسبی برای تیم پپ گواردیولا در پست مهم هافبک دفاعی باشد.

آدام وارتون نیز گزینه جدی جایگزینی رودری است اما منچسترسیتی برای جذب او از کریستال پالاس باید با لیورپول رقابت کند. وارتون ۲۰ ساله پس از شروعی عالی در پالاس، تابستان امسال در یورو ۲۰۲۴ به تیم انگلیس راه پیدا کرد و به احتمال زیاد آینده او را باید در یک باشگاه بزرگ اروپایی تصور کرد.

 

1033