انصراف موقت دو اسطوره از تیم ملی بلژیک

انصراف موقت دو اسطوره از تیم ملی بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی بلژیک به نظر می رسد که شرایط عجیبی را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از ان که تیبو کورتوا اعلام کرد که تا زمان حضور تدسکو روی نیمکت این تیم دیگر برای بلژیک بازی نمی کند، حالا کوین دی بروینه و روملو لوکاکو نیز تصمیم گرفته اند که در بازیهای آینده تیم ملی فرانسه مقابل ایتالیا و فرانسه حضور نداشته باشند و به صورت موقت از تیم ملی انصراف داده اند!

لوکاکو و بلژیک قصد بازنشستگی قطعی از تیم ملی بلژیک را ندارند و می خواهند در جام جهانی 2026 حضور داشته باشند و به همین خاطر غیبت آنها در این لیست عجیب است. در واقع به نظر می رسد که این دو نیز همچون کورتوا ترجیح می دهند که در شرایط کنونی در تیم ملی کشورشان بازی نکنند. 

دی بروینه و لوکاکو تصمیم خود را به کادر فنی تیم ملی بلژیک اعلام کرده اند و در دو بازی آینده تیم ملی کشورشان در لیگ ملت های اروپا حضور نخواهند داشت. روملو در اردوی قبلی نیز حضور نداشت که البته در آن زمان دلیل غیبتش، نهایی کردن انتقال به ناپولی اعلام شده بود. دی بروینه پس از بازی قبلی با فرانسه به شدت از سرمربی بلژیک انتقاد کرده بود و حتی تهدید به استعفا از تیم ملی بلژیک کرده بود. 

تدسکو مورد حمایت فدراسیون بلژیک قرار دارد اما به نظر می رسد که اسطوره های فوتبال این کشور علاقه ای به او ندارند و نمی خواهند با این مربی همکاری کنند و تا زمانی که این مربی روی نیمکت باشد، قصد بازی در تیم ملی بلژیک را ندارند!

4125