هم‌تیمی طارمی در اینتر در تیررس سه باشگاه انگلیسی

هم‌تیمی طارمی در اینتر در تیررس سه باشگاه انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی اینتر مورد توجه سه باشگاه آرسنال، استون ویلا و اورتون قرار گرفته است و امکان دارد در زمستان امسال یا تابستان سال آینده راهی یک تیم از بین این سه تیم شود.

به گزارش فوتبالی، خرید بازیکنان رایگان و سپس فروش آن‌ها به قیمت بالا یکی از سیاست‌های باشگاه اینتر در سال‌های اخیر بوده است. آن‌ها توانایی بالایی در فروش بازیکنان با قیمت بالا دارند و از طرفی به خوبی بازیکنان آزاد در بازار را شناسایی می‌کنند و آن‌ها را به صورت رایگان به خدمت می‌گیرند. یکی از شاخص‌ترین بازیکنانی که به همین روش باعث درآمدزایی اینتر شد، آندره اونانا بود. سنگربان کامرونی در تابستان سال 2022 به صورت رایگان به اینتر پیوست و یک سال بعد با مبلغ حدود 50 میلیون یورو راهی منچستریونایتد شد تا افعی‌ها طی یک سال از طریق این بازیکن 50 میلیون یورو سود کنند.

آن‌ها حالا چند بازیکن رایگان دیگر هم در اختیار گرفتند. مهدی طارمی و مارکوس تورام، دو مهاجم شاخص اینتر به همین شکل به این تیم پیوستند. همچنین پیوتر زیلنسکی لهستانی هم به صورت آزاد به اینتر پیوست. در صورتی که یک بازیکن از بین این بازیکنان پیشنهاد خوبی دریافت کند احتمالا اینتر با آن موافقت می‌کند.

حال مارکوس تورام مورد توجه سه باشگاه استون ویلا، آرسنال و اورتون قرار گرفته است. هنوز مذاکره جدی جریان ندارد و باید دید در نهایت تورام راهی تیم دیگری می‌شود یا در همین اینتر به کار خود ادامه می‌دهد.

1428