بازداشت بازیکن منچسترسیتی به اتهام ربودن موبایل!

بازداشت بازیکن منچسترسیتی به اتهام ربودن موبایل!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا خبر عجیبی توسط نشریه ال موندو منتشر شده است که بر اساس آن، یکی از بازیکنان منچسترسیتی به اتهام سرقت یک  موبایل در یک باشگاه شبانه در مادرید در روز هشتم سپتامبر بازداشت شده است!

به گزارش فوتبالی، ال موندو گزارش داده است که ماتیوس نونس ملی پوش 26 ساله پرتغالی در روز هشتم سپتامبر بازداشت شده و توسط پلیس مادرید مورد بازجویی قرار گرفته است!

این اتفاق در یک باشگاه شبانه در مادرید در ساعت 5:30 بامداد روز هشتم سپتامبر رخ داده است. نونس متهم شده که تلفن همراه یک مرد 58 ساله را که قصد عکس گرفتن از او بدون اجازه را داشته، ربوده است. این فرد مدعی شده که نونس به او حمله کرده و موبایلش را ربوده و حاضر نشده که آن را پس بدهد!

پلیس تایید کرده که در زمان بازداشت، نونس همچنان تلفن همراه را تحت کنترل خود داشته است. بازیکن سابق ولورهمپتون توسط ماموران پلیس مورد بازجویی قرار گرفته و ساعاتی بعداز ارجاع این بازیکن به دادگاه، با مداخله وکیلش و احتمالا با قید وثیقه آزاد شده است. 

ال موندو گزارش داده است که احتمالا نونس با حکمی از جانب دادگاه مواجه خواهد شد که ممکن است که شامل حبس تعلیقی یا جریمه باشد اما در هر صورت به نظر می رسد که این بازیکن پرتغالی خاطره خوشی را از سفرش به مادرید نداشته است.

4125