تعریف ویژه‌ سرمربی اسبق تیم ملی از گاریدو؛ او اهل نقش بازی کردن نیست

تعریف ویژه‌ سرمربی اسبق تیم ملی از گاریدو؛ او اهل نقش بازی کردن نیست

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مایلی‌کهن از سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تعریف کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیران پرسپولیس پس از جدایی اوسمار لوس ویرا به دنبال گزینه‌های زیادی برای سپردن سکان هدایت تیمشان رفتند اما در نهایت با خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی به توافق رسیدند تا با این مربی باتجربه برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر بجنگند.

هواداران پرسپولیس که به دنبال مربی با رزومه‌ای قویتر بودند، گاریدو را گزینه مناسبی برای پرسپولیس نمی‌دانستند و از همان ابتدا شروع به انتقاد کردند. شروع لیگ برتر با دو تساوی مقابل ذوب آهن و تراکتور باعث شد تا انتقادها نسبت به گاریدو بیشتر شود، اما به نظر می‌رسد که حالا ماجرای اوسمار برای سرمربی اسپانیایی هم درحال تکرار است و نظر هواداران نسبت به گاریدو تغییر کرده است. پرسپولیسِ گاریدو تا اینجا در لیگ برتر 3 برد و 2 تساوی کسب کرده و تنها تیم بدون شکست لیگ است و در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا هم علیرغم اینکه هنوز موفق به کسب برد نشده، اما نمایش تیم او، راضی‌کننده محسوب می‌شود.

همین عملکرد خوب تیم گاریدو باعث شده تا اهالی فوتبال و اغلب پیشکسوتان این مجموعه به تعریف و تمجید بپردازند. پس از علی دایی که از تیم گاریدو تمجید کرد، حالا نوبت به محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی رسیده که از این سرمربی اسپانیایی تعریف کند. 

مایلی‌کهن که با خبرورزشی صحبت کرده، معتقد است که برخلاف بسیاری از افراد، گاریدو اهل نقش بازی کردن نیست:"در مورد سرمربی پرسپولیس معتقدم همچنان احتیاج به زمان داریم تا بتوانیم قضاوت دقیقی انجام بدهیم ولی صادقانه بگویم به نظر من گاریدو هنرپیشه نیست و برایمان نقش بازی نمی‌کند. در فوتبال ایران افراد زیادی را داشتیم که هنرپیشه بودند و خیلی خوب می‌توانستند نقش آفرینی کنند اما این بنده خدا اهل نقش بازی کردن نیست."

2636