عکس؛ وقتی سرمربی آرسنال بازیکن پاریسن ژرمن بود

عکس؛ وقتی سرمربی آرسنال بازیکن پاریسن ژرمن بود

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (سه شنبه دهم مهر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که پاری سن ژرمن و آرسنال در دومین هفته از مرحله اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار می شود و آرسنالی ها در این بازی میزبان هستند. سرمربی آرسنال یعنی میکل آرتتا در دوران بازیگری اش، زمانی اندک را در پاری سن ژرمن حضور داشته است. در حقیقت او حالا به عنوان سرمربی آرسنال، با تیمی روبرو می شود که روزگاری در آن بازی کرده است.

میکل آرتتا که در دوران بازیگری خود یک هافبک بود، در فصل 2001/02 به طور قرضی در پاری سن ژرمن حضور داشت. او در آن زمان بازیکن تیم آکادمی بارسلونا بود که به طور قرضی راهی پی اس جی شده بود. در آن جا آرتتا با ستاره هایی مثل رونالدینیو هم‌تیمی شده بود.

حالا باید دید که تیم میکل آرتتا در مقابل پاری سن ژرمن چه نتیجه ای به دست می آورد. پاری سن ژرمن بازی اول خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برده است اما آرسنال به نتیجه تساوی دست یافته است و از این جهت به دست آوردن سه امتیاز برای آرسنال در این بازی ضروری تر است.

1470