انتقادات بی‌سابقه جیمی کرگر از مدافع ۴۳ میلیون پوندی منچستریونایتد

انتقادات بی‌سابقه جیمی کرگر از مدافع ۴۳ میلیون پوندی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کرگر در مورد مدافع ۴۳ میلیون پوندی منچستریونایتد به دلیل اینکه در شکست تحقیرآمیز این تیم مقابل تاتنهام، وظایفش را به درستی انجام نداد، انتقادات کوبنده‌ای مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، جیمی کرگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت؛ ماتیس دلیخت، خرید تابستانی ۴۳ میلیون پوندی منچستریونایتد را مورد انتقادات شدید قرار دارد.

او از دلیخت به دلیل اینکه در جریان شکست خانگی ۳-۰ تیمش مقابل تاتنهام هاتسپور، وظایفش را به درستی انجام نداد و در موقعیت‌هایی که باید قرار می‌گرفت؛ حضور نداشت، انتقاد کرد.

این مدافع هلندی که پیش از این در آژاکس آمستردام شاگرد اریگ تن‌هاخ بود، در تابستان دوباره به تیم این مرد هلندی ملحق شد. امید می‌رفت که آمدن او از بایرن مونیخ، دفاع غیرقابل اعتماد منچستریونایتد را تقویت کند.

اما او شروع خوبی را در اولدترافورد نداشت زیرا دفاع چهار نفره شیاطین سرخ در بازی‌های خانگی متوالی در فصل جاری، ۳ گل دریافت کرده و در شکست مقابل لیورپول نیز با مشکل مواجه شده بود.

در دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد مقابل تاتنهام، خط دفاعی شیاطین سرخ مانند همیشه عملکرد ضعیفی داشت زیرا تاتنهام به راحتی از دفاع یونایتد عبور کرد و ضربات متعددی را به سمت دروازه آندره اونانا شلیک کرد.

کرگر کارشناس Sky Sports به دلیل تمایل دلیخت به ماندن در موقعیت مرکزی و عدم حرکت به سمت راست هنگام دفاع کردن، حملات کوبنده‌ای را علیه او انجام داد.

او در تحلیل گل اول تاتنهام گفت: من نمی‌دانم چرا دلیخت فضاهای خالی در خط دفاعی یونایتد را پوشش نمی‌دهد و پر نمی‌کند؟ مهاجم پشت سر او هیچ ربطی به وی ندارد. لیساندرو مارتینز می‌تواند آن مهاجم را مهار کند. دلیخت باید برود و فضای خالی در سمت راست خط دفاعی را در زمان حمله تاتنهام پر کند اما این کار را نمی‌کند!

۱۰۳۳