گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در هفته‌ای که گذشت چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونرهای فوتبال ایران، در هفته‌ای که گذشت، چه عملکردی داشتند؟

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

علی قلی‌زاده (لخ پوزنان)

*رسویا 1 - 0 لخ پوزنان | کورونا 2 - 3 لخ پوزنان

لخ پوزنان در چارچوب رقابت های جام حذفی لهستان میهمان رسویا بود و در حضور کامل علی قلی‌زاده با یک گل مغلوب حریفش شد. اما لخ پوزنان در هفته دهم لیگ برتر لهستان به مصاف کورونا رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود لخ به پایان رسید. قلی‌زاده که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود از دقیقه 59 وارد بازی شد.

سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی (شباب الاهلی) محمدرضا آزادی (العروبه)

*العروبه 1 - 4 شباب الاهلی

دو تیم شباب الاهلی و العروبه در هفته چهارم لیگ برتر امارات رودرروی هم قرار گرفتند که شباب الاهلی موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست دهد. سردار آزمون و محمدرضا آزادی در این دیدار برای تیمهای خود به صورت کامل بازی کردند و سعید عزت‌اللهی، نیمکت‌نشین بود. آزمون در این بازی یک پنالتی از دست داد. شباب الاهلی با 12 امتیاز در رده دوم و العروبه هم بدون امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر امارات است.

سعید سحرخیزان، محمد قربانی (اورنبورگ)

*اورنبورگ 1 - 2 نیژنی

در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه اورنبورگ در حضور سعید سحرخیزان و محمد قربانی برابر نیژنی دو بر یک شکست خورد. سحرخیزان و قربانی که از ابتدا در ترکیب حضور داشتند، در دقایق 61 و 62 تعویض شدند. اورنبورگ درحال حاضر با 7 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

امید ابراهیمی (الشمال)

*الشمال 2 - 5 الاهلی

دو تیم الشمال و الاهلی در هفته ششم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند. در این دیدار الشمال که امید ابراهیمی را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه پنج بر دو مغلوب میهمان خود شد. الشمال با این شکست همچنان در رده هفتم جدول باقی ماند.

احمد نوراللهی (الوحده)

*الوحده 2 - 2 بنی یاس

الوحده در روزی که احمد نوراللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف بنی یاس رفت و با نتیجه دو - دو متوقف شد. الوحده تا پایان هفته چهارم لیگ برتر امارات با 7 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. 

شهاب زاهدی (آویسپا فوکوئوکا)

*ساگان توسو 0 - 0 آویسپا فوکوئوکا

در یکی از دیدارهای هفته سی‌ودوم جی‌لیگ ژاپن آویسپا فوکوئوکا میهمان ساگان توسو بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. شهاب زاهدی از دقیقه ۶۰ به زمین آمد. یاران زاهدی درحال حاضر در رده دوازدهم جدول جی‌لیگ قرار دارند.

مهدی طارمی (اینتر)

*اودینزه 2 -  3 اینتر

اینتر در هفته ششم سری آ ایتالی میهمان اودینزه بود که با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. مهدی طارمی در این بازی از دقیقه ۷۵ به میدان آمد و در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد اما داور خطای طارمی را روی مدافع تیم حریف اعلام کرد. در جدول سری آ اینتر با ۱۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

مهدی قایدی، شهریار مغانلو (اتحاد کلبا)

*خورفکان 0 - 2 اتحاد کلبا

اتحاد کلبا در دیدار هفته چهارم خود در لیگ برتر امارات به مصاف خورفکان رفت و در پایان به پیروزی دو بر صفر رسید. مهدی قایدی و شهریار مغانلو دو گل اتحاد کلبا در این دیدار را به ثمر رساندند. قایدی 90 دقیقه بازی کرد و مغانلو در دقیقه 80 تعویض شد.

اللهیار صیادمنش (وسترلو)

*استاندارد لیژ 1 - 2 وسترلو 

وسترلو در هفته نهم لیگ برتر بلژیک و در حضور 90 دقیقه‌ای اللهیار صیادمنش موفق شد استاندارد لیژ را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا 14 امتیازی شود و به رده ششم جدول صعود کند.

محمد محبی (روستوف)

*روستوف 0 - 2 آگرون توگلیاتی

روستوف در هفته دهم لیگ روسیه پذیرای آگرون توگلیاتی بود و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. محمد محبی در این دیدار از دقیقه ۵۶ برای تیمش به میدان رفت. روستوف با این شکست همچنان در رده هشتم جدول باقی ماند.

صادق محرمی (دینامو زاگرب)

*دینامو زاگرب 5 - 1 لوکوموتیو زاگرب

دینامو زاگرب در شب نیمکت‌نشینی صادق محرمی میزبان لوکوموتیو زاگرب بود و با نتیجه پرگل پنج بر یک به پیروزی رسید. دینامو زاگرب در رتبه سوم جدول لیگ برتر کرواسی قرار دارد.

محمدجواد حسین‌نژاد (دینامو ماخاچ)

*دینامو ماخاچ 0 - 1 دینامو مسکو

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که دیناموماخاچ به مصاف دینامو مسکو رفت و با یک گل شکست خورد. محمدجواد حسین‌نژاد که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، از دقیقه ۶۴ به زمین بازی آمد.

احسان حاج‌صفی (آ. ا. ک آتن)

*آ. ا. ک آتن 0 - 2 پاناتینایکوس

آ. ا. ک آتن صدرنشین سوپر لیگ یونان در روز نیمکت‌نشینی احسان حاج‌صفی موفق شد با دو گل از سد پاناتینایکوس عبور کند.

علی کریمی (کایسری اسپور)

*کایسری اسپور 0 - 3 بشیکتاش

کایسری اسپور در چارچوب هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه در خانه مقابل بشیکتاش قرار گرفت و سه بر صفر شکست خورد. علی کریمی در این دیدار از دقیقه 65 برای تیمش به میدان رفت.

2636