مهاجم کانادایی لیل فرانسه در لیست گزینه‌های بارسلونا

مهاجم کانادایی لیل فرانسه در لیست گزینه‌های بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا تصمیم دارد تابستان سال آینده یک مهاجم باکیفیت و مطمئن به خدمت بگیرد چون لواندوفسکی سال‌های آخر دوران فوتبالش را سپری می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر یک تیم جوان در اختیار دارد. این تیم تنها سه بازیکن بالای 30 سال در لیست بازیکنان خود دارد و سایر بازیکنان هنوز به این سن نرسیده‌اند. یکی از بازیکنان باتجربه و البته بالای 30 سال بارسا رابرت لواندوفسکی است. این ماشین گلزنی لهستانی 36 ساله است و سال‌های آخر دوران فوتبال خودش را سپری می‌کند. هرچند او با رعایت اصول حرفه‌ای و داشتن زندگی سالم همچنان می‌تواند بار گلزنی خط حمله بارسا را به دوش بکشد، اما مدیران بارسلونا می‌خواهند یک مهاجم برای آینده تیمشان به خدمت بگیرند.

به نقل از میگل سانز، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، چه رابرت لواندوفسکی تابستان سال آینده به فروش برسد چه بماند، بارسا برای خرید یک مهاجم جدید وارد بازار می‌شود. ویکتور گیوکرش، ستاره سوئدی اسپورتینگ لیسبون بازیکنی است که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند و بارسلونا هم کیفیتش را تحسین می‌کند، اما رقمی که اسپورتینگ برای فروش او می‌خواهد بالا است.

گزینه دیگر باشگاه بارسلونا جاناتان دیوید، مهاجم کانادایی باشگاه لیل فرانسه است. قرارداد این مهاجم در پایان فصل با لیل به اتمام می‌رسد و تمایلی هم به تمدید کردن قراردادش ندارد. او در تابستان 2025 بازیکن آزاد است و بارسلونا می‌تواند بدون پرداخت مبلغی او را جذب کند.

1428