مدافع 23 ساله چلسی هم‌تیمی ستاره ایرانی می‌شود؟

مدافع 23 ساله چلسی هم‌تیمی ستاره ایرانی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بنوا بادیاشیل، مدافع 23 ساله و فرانسوی چلسی در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است و گفته می‌شود که اینتر نیز یکی از تیم‌هایی است که خواهان به خدمت گرفتن او است.

به گزارش فوتبالی، بنو بادیاشیل یکی از خریدهای تیم مدیریتی جدید چلسی بود. بازیکنی که در موناکو خوش درخشید و مورد توجه مدیران چلسی قرار گرفت. او در نقل و انتقالات زمستانی فصل 2022-2023 از موناکو به چلسی پیوست. او در اوایل دوران حضورش در استمفورد بریج زوج خوبی را در کنار تیاگو سیلوا ساخته بود و عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت. اما به مرور زمان و با اضافه شدن چند مدافع دیگر به لیست بازیکنان چلسی، بادیاشیل رفته رفته افت کرد.

او در این فصل زیر نظر انزو مارسکا فرصت زیادی برای بازی به دست نمی‌آورد و معمولا در جام اتحادیه یا لیگ کنفرانس اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد. او در 9 بازی این فصل چلسی تنها در 3 بازی فرصت پیدا کرد در ترکیب تیمش قرار بگیرد که دو بازی در لیگ کنفرانس اروپا بود و دیگری در جام اتحادیه مقابل تیم بارو که با برتری 5 گله چلسی همراه بود.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که او در کنار مودریک، اکسل دیساسی و بن چیلول در لیست فروش چلسی قرار دارند. حالا نشریه ایتالیایی کالچو مرکاتو مدعی شده است که اینتر به جذب این بازیکن علاقه‌مند است. چلسی برای فروش این بازیکن چیزی حدود 20 میلیون یورو درخواست می‌کند. باید دید آیا اینتر در نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این مدافع جوان تلاش می‌کند یا بادیاشیل به کار خود در چلسی ادامه می‌دهد؟

1428