آیا مصدومیت دی‌بروینه، منچسترسیتی را از عقد قرارداد جدید با او منصرف کرده است؟

آیا مصدومیت دی‌بروینه، منچسترسیتی را از عقد قرارداد جدید با او منصرف کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد کوین دی‌بروینه ۳۳ ساله که اکنون مصدوم است، در پایان فصل جاری با منچسترسیتی به اتمام می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، مصدومیت جدید کوین دی‌بروینه تاثیری در مذاکرات منچسترسیتی برای عقد قرارداد جدید با او نخواهد داشت.

قرارداد این هافبک ۳۳ ساله در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. دی‌بروین ۳ بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست داده است. او در نیمه اول دیدار مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا در شهریورماه دچار این آسیب‌دیدگی شد.

پپ گواردیولا درباره این موضوع صحبت کرده و مدعی شده که نمی‌داند این ملی‌پوش بلژیکی قبل از تعطیلات لیگ در نیمه دوم مهرماه برای بازی‌های ملی، می‌تواند به میدان بازگردد یا خیر.

وب‌سایت انگلیسی فوتبال‌اینسایدر نوشت که مصدومیت دی‌بروینه جدی نیست و بر تمایل سیتی برای بستن قرارداد جدید با او تاثیری نخواهد داشت.

مصدومیت‌ها تاثیر زیادی روی دی‌بروینه و قهرمان انگلیس در ۱۸ ماه گذشته داشته و این هافبک، نیم‌فصل اول ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را نیز به دلیل مشکل جدی همسترینگ از دست داده بود.

دی‌بروینه در این فصل ۶ بازی انجام داده و یک گل و یک پاس گل به ثمر رسانده است. این بازیکن ۳۳ ساله، ۹ سال پیش به سیتی پیوست و ۶ قهرمانی در لیگ برتر، دو جام حذفی و یک جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

۱۰۳۳