ستاره بابرن‌مونیخ چهره جدید تبلیغ برند غلات صبحانه

ستاره بابرن‌مونیخ چهره جدید تبلیغ برند غلات صبحانه

پایگاه خبری فوتبالی- هری کین، سفیر جدید برند جو دوسر با افزایش سرمایه ۷۵ میلیون پوندی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هری کین، مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی انگلیس، در تلاش است تا ثروت ۷۵ میلیون پوندی یا معادل ۱۰۰ میلیون دلاری خود را با یک سرمایه‌گذاری جدید افزایش دهد. این ستاره ۳۱ ساله که هم در سطح باشگاهی و هم به عنوان کاپیتان تیم ملی، عملکرد چشمگیری دارد، حالا به عنوان سهامدار در یک شرکت تولید جو دوسر وارد حوزه کسب‌وکار شده است. 

هری کین که فصل گذشته کفش طلای اروپا را با بایرن مونیخ کسب کرد و به تیم ملی انگلیس کمک کرد تا به فینال یورو ۲۰۲۴ برسد، حالا پس از بازگشت به آلمان، علاقه خود به گسترش سرمایه‌گذاری‌ را نشان داده است. به تازگی اعلام شده که او در شرکت آلمانی-بریتانیایی تولید جو دوسر سرمایه‌گذاری کرده است. کین در خصوص این همکاری گفته: "به عنوان یک ورزشکار، صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی برای من است و البته من به شدت به آنچه می‌خورم و آنچه خانواده‌ام می‌خورند توجه می‌کنم. وقتی با این کمپانی آشنا شدم، از اینکه چگونه جو دوسر را به سطح جدیدی رسانده‌اند، تحت تأثیر قرار گرفتم."

او در یک ویدیو طنز برای تبلیغ این همکاری ظاهر شده، اما تمرکز اصلی‌اش همچنان فوتبال است. کین که این فصل تاکنون دو هت‌تریک به ثمر رسانده و ۱۰ گل به نام خود ثبت کرده، امیدوار است در دیدار مقابل استون ویلا در لیگ قهرمانان اروپا نیز درخشان ظاهر شود.

۱۰۰۹