سنگربان لهستانی تست‌های پزشکی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت

سنگربان لهستانی تست‌های پزشکی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی- وویچک شزنی، سنگربان لهستانی سابق یوونتوس و آرسنال تست‌های پزشکی باشگاه بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت و می‌تواند از بازی امشب بارسا برابر یانگ بویز در لیست بازیکنان تیمش قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مارک آندره ترشتگن یکی از بدترین اتفاقات این فصل بارسلونا تا به الان بود. کاپیتان و سنگربان آلمانی بارسا در دیدار برابر ویارئال از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شدیدی شد و تا انتهای فصل قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. پس از مصدومیت این بازیکن بارسا سعی کرد تا یک دروازه‌بان جانشین به خدمت بگیرد، چون ایناکی پنیا نشان داد که گلر مطمئنی برای ایستادن درون دروازه بارسا نیست.

پنیا در بازی قبلی بارسا در لالیگا مقابل اوساسونا درون دروازه ایستاد و شب بدی را هم پشت سر گذاشت. اوساسونا چهار بار دروازه بارسلونا را در این مسابقه باز کرد تا نخستین شکست فصل بارسا در لالیگا به ثبت برسد. اما هواداران بارسا امید دارند تا با آمدن وویچک شزنی، بار دیگر صاحب یک سنگربان مطمئن باشند.

به نقل از فابریزیو رومانو، شزنی تست‌های پزشکی بارسلونا را با موفقیت پشت سر گذاشت و می‌تواند از بازی امشب بارسا برابر یانگ بویز در لیست بازیکنان تیمش قرار بگیرد. حالا باید دید شزنی اولین بازی خودش برای بارسا را چه زمانی انجام می‌دهد؟

1428