رقابت بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای جذب مهاجم سابق منچستریونایتد

رقابت بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای جذب مهاجم سابق منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- دو غول اروپایی در رقابتی نزدیک برای جذب مهاجم انگلیسی ۲۲ ساله سابق منچستریونایتد و ستاره فعلی مارسی فرانسه هستند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از روزنامه انگلیسی Sun، باشگاه بارسلونا آماده است تا پیشنهاد خیره‌کننده ۶۰ میلیون پوندی برای جذب میسون گرینوود در تابستان آینده ارائه دهد.

کاتالان‌ها برای جذب مهاجم سابق منچستریونایتد و ستاره فعلی مارسی باید با پی‌اس‌جی رقابت کنند. گرینوود شروع درخشانی در مارسی داشته و در ۶ بازی این فصل برای تیم فرانسوی، ۵ گل به ثمر رسانده است.

نمایندگان نیوکمپ تاکنون ۴ بازی از بازی‌های گرینوود را تماشا کرده‌اند. بارسلونا می‌داند که گرینوود توانایی درخشش در لالیگا را دارد زیرا او در فصل گذشته در زمان حضور قرضی در ختافه نمایش خوبی داشت.

بارسا اکنون یکی از اولویت‌های تابستانی خود را جذب این مهاجم ۲۲ ساله قرار داده است. اما شروع چشمگیر گرینوود در فصل جاری، نظر پاری‌سن‌ژرمن را نیز به خود جلب کرده زیرا آنها می‌خواهند به قدرت خط آتش خود در فاز تهاجمی بیفزایند.

آنها همچنین نمایندگانی را برای تماشای بازی این مهاجم انگلیسی فرستاده‌اند و آماده نبرد با آبی‌واناری‌های بارسلون برای جذب او هستند.

روزنامه سان مدعی شده که میسون عاشق فرانسه است.

او با آغوش باز در این کشور مورد استقبال قرار گرفته و علاقه زیادی به لیگ فرانسه دارد. در این صورت، کاتالانی‌ها کار آسانی برای انتقال وی به اسپانیا نخواهند داشت.

۱۰۳۳