میلان مذاکرات را برای تمدید قراداد ستاره فرانسوی خود آغاز کرد

میلان مذاکرات را برای تمدید قراداد ستاره فرانسوی خود آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تئو هرناندز، مدافع فرانسوی و یکی از بازیکنان تاثیرگذار میلان مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با این باشگاه ایتالیایی آغاز کرده است و به زودی اخبار بیشتری در این خصوص منتشر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای میلان و حتی فوتبال اروپا، تئو هرناندز است. این بازیکن در جناح چپ خط دفاعی تیمش می‌درخشد و همواره کیفیت بالایی از خود به نمایش می‌گذارد. تئو هرناندز در ابتدای فصل با فونسکا، سرمربی جدید میلان به مشکل خورد اما پس از چند هفته به ترکیب میلان بازگشت و باز هم خوش درخشید.

حالا این ستاره فرانسوی باید درباره آینده خودش با میلان تصمیم‌گیری کند. او مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد. بایرن مونیخ در صورتی که موفق به حفظ آلفونسو دیویس نشود، تئو هرناندز را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای جایگزینی دیویس زیر نظر خواهد داشت. در چنین شرایطی کار میلان برای حفظ هرناندز سخت می‌شود چون احتمالا دیگر باشگاه‌ها پیشنهادهایی به او می‎‌دهند که میلان توانایی پرداختش را ندارد.

اما به هر ترتیب مدیران میلان مذاکرات را با این بازیکن برای تمدید قرارداد آغاز کردند. هنوز خبر جدیدی در خصوص نتیجه این مذاکرات منتشر نشده است و احتمالا تا مدتی این مذاکرات ادامه داشته باشد. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی برای این ستاره فرانسوی رقم می‌خورد.

1428