گزارش روز؛ تصمیمات تاکتیکی تن هاگ همچون کلافی سردرگم

گزارش روز؛ تصمیمات تاکتیکی تن هاگ همچون کلافی سردرگم

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ روزهای سختی را با منچستریونایتد سپری می‌کند و با هر لغزش امکان دارد مدیران باشگاه حکم اخراجش را صادر کنند و او از هدایت شیاطین سرخ برکنار شود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد یکی از تیم‌های بحران‌زده حال حاضر فوتبال اروپا است. تیمی که هیچ نشانی از منچستریونایتد قدرتمند سر الکس فرگوسن ندارد و حتی سایه‌ای از آن تیم هم نیست. تیم تحت هدایت اریک تن هاگ، فرسنگ‌ها با انتظارات هواداران منچستریونایتد فاصله دارد، چرا که هواداران این تیم به بردن جام‌ها و کسب پیروزی‌های متوالی عادت دارند.

منچستریونایتد در ادامه روزهای تیره و تار خودش این هفته برابر تاتنهام با 3 گل مغلوب شد تا روزگار سخت اریک تن هاگ سخت‌تر هم بشود. اما سوال اینجاست؛ اریک تن هاگ دقیقا چه از تیمش می‌خواهد؟ 

مایکل اوون در این باره می‌گوید: "تن هاگ اعلام کرد به دخیا نیازی ندارد و درخواست کرد مدیران آندره اونانا را جذب کنند چون توانایی خوبی در بازی با پا دارد. این تغییر یعنی می‌خواهد فوتبال مالکانه ارائه کند، اما ما چنین چیزی نمی‌‌بینیم."

دیگر مثالی که در این خصوص می‌توان زد مساله پرس از بالای زمین است. تن هاگ کریستیانو رونالدو را به راحتی از دست داد چون سن و سال بالایی داشت و در پرس دفاع حریف شرکت نمی‌کرد و از آن طرف هزینه زیادی انجام داد تا آنتونی را به خدمت بگیرد. آنتونی یک بازیکن پرتلاش و دونده در پرس تیمی است، اما در حال حاضر منچستریونایتد به هیچ وجه پرس از بالای زمین را به درستی انجام نمی‌دهد و آنتونی هم جایی در ترکیب منچستریونایتد ندارد.

تمام این‌ها نشان می‌دهند که تن هاگ حتی خودش هم نمی‌داند که می‌خواهد چه کند؟ تاکتیک‌های او تبدیل به کلافی سردرگم شده است.

1428