گل به یاد ماندنی کریستیانو رونالدو در روز تولد پدر

گل به یاد ماندنی کریستیانو رونالدو در روز تولد پدر

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو گل‌ خود در مقابل الریان قطر را به روح پدر مرحومش تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی،‌ کریستیانو رونالدو پس از گلزنی در مسابقه شب گذشته در لیگ نخبگان آسیا مقابل الریان قطر احساسات خود را به اشتراک گذاشت و از حس متفاوت این گل صحبت کرد. او گفت: "گل امروز یه طعم دیگری دارد و ای کاش پدرم زنده بود چون امروز تولد اوست." این اظهارات رونالدو با اشاره به تولد پدرش همراه با احساسات عمیقی از دلتنگی و اندوه همراه بود.

رونالدو همچنین تاکید کرد که گلزنی برای یک بازیکن خوب است، اما برای او اکنون لذت بردن و پیروزی تیمی اهمیت بیشتری دارد. او در ادامه افزود: "زندگی تحت فشار برای من یک زندگی عادی است و این زندگی از اولین روزی که لوگوی منچستریونایتد را پوشیدم همراه من بود." رونالدو معتقد است که این فشار تا پایان عمر او را همراهی خواهد کرد، اما او توانسته به خوبی با این شرایط کنار بیاید و در تمام طول دوران حرفه‌ای‌اش تحت فشارهای زیادی بازی کند.

او در پایان به جنبه‌های مختلف زندگی اشاره کرد و گفت: "در این زندگی دوره‌های شادی وجود دارد و دوره‌هایی نیز برعکس آن که باید با آن زندگی کنیم." این حرف‌های رونالدو نشان‌دهنده تجربه و درک عمیق او از زندگی است و بیانگر روحیه او برای مقابله با چالش‌ها و سختی‌های مسیر زندگی حرفه‌ای و شخصی‌ رونالدو می‌باشد.

۱۰0۹