از نظر سرمربی سابق بارسلونا، آرسنال بهترین تیم اروپا است

از نظر سرمربی سابق بارسلونا، آرسنال بهترین تیم اروپا است

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان اروپا، تقابل دو تیم پاری سن ژرمن و آرسنال است که در آستانه آن لوییز انریکه آرسنال را بهترین تیم اروپا در بازی بدون توپ معرفی کرده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات حساس و جذاب این هفته فوتبال اروپا، دو تیم آرسنال و پاری سن ژرمن در ورزشگاه امارات شهر لندن و در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در برابر همدیگر قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در دیدار اول شادابی کافی را نداشتند. آرسنال در برابر آتالانتا با نتیجه مساوی متوقف شد و پاری سن ژرمن هم با گل به خودی دقایق پایانی گازانیگا موفق به کسب پیروزی شد.

حالا این دو تیم با کسب 3 امتیاز این بازی سخت و حساس به ادامه مسابقات امیدوار می‌شوند. پاری سن ژرمن که یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها را دارد، در صورت برد می‌تواند 6 امتیازی شود و دومین برد مهم خودش را در این رقابت‌ها به دست بیاورد. آرسنال هم اگر می‌خواهد ناکامی هفته اول را جبران کند چاره‌ای ندارد جز اینکه به پیروزی برسد.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از برگزاری بازی، لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن از حریف امشب خود تعریف و تمجید به عمل آورد و درباره آن گفت: "آرسنال در بازی بدون توپ بهترین تیم در اروپا است."

آرسنال زیر نظر میکل آرتتا نشان داد که در دفاع تیمی نظم خوبی دارد و زمانی که توپ در اختیار ندارند، فضای کمی به تیم حریف می‌دهند. احتمالا لوییز انریکه نیز به همین دفاع فشرده توپچی‌ها اشاره داشته است.

1428